Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hippie
PRIVATE FIRST CLASS
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Gdańska
|
Wysłany: Śro 22:25, 04 Cze 2008 Temat postu: Kontrakty |
|
|
Witam wszystkich, postanowiłem założyć temat, ponieważ interesuje mnie kwestia "kontraktów", a mianowicie: czy stempel kontraktowy zawsze wygląda tak samo?, przeglądając stuff na [link widoczny dla zalogowanych] i aukcje na np ebay'u, bardzo często kontrakt, jest innej wielkości, inaczej wybity, i tp, to samo tyczy się "US'ek" na ładownicach i pokrowcach, raz są wybite tłustym drukiem, raz nie.
Zakładam że takie stemplowanie jest normalne, i zależy od danego kontraktora ?
Pozdrawiam Paweł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 18:27, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Twoje załorzenie jest najprawdopodobniej jak najbardziej trafne. Rózni kontraktorzy różne stęple. W samych ładowncach M56 widziałem chyba ze trzy rodaje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hippie
PRIVATE FIRST CLASS
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Gdańska
|
Wysłany: Czw 22:42, 05 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tak przy okazji, pozwole sobie zapytać, żeby nowego tematu nie zakładać.
Orientujecie sie moze, od kiedy ruszyła produkcja: Heavy-Duty Poncho, 66 - czy wczesniej ?
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 14:38, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Labor ma chyba 63 albo 61
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hippie
PRIVATE FIRST CLASS
Dołączył: 03 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Gdańska
|
Wysłany: Pią 16:35, 06 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, dzięki wielkie za info, sam mam z 64, i chciałem się upewnić czy to możliwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 9:30, 07 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Też mam poncho z 64, więc chyba możliwe
|
|
Powrót do góry |
|
|
|